رویدادها آرشیو خبر ها
پست احساسی میرالم پیانیچ

پست احساسی میرالم پیانیچ

جدایی میرالم پیانیچ از یووه رسمی شد و حالا این هافبک بوسنیایی که مورد علاقه و توجه بسیاری از تیفوسی های بیانکونری نیز بود با انتشار پست و ویدیویی از غمگینی این لحظات و البته تاکید به خاطرات خوش و فراموش نشدنی ای که همراه یووه به دست اورده، نوشت.

 

نفس بکش میره، این نکته ای که در لحظات تعیین کننده یک بازی بارها با خودم تکرار می کنم، چیزی که حالا هم تکرار می کنم و سعی می کنم آنچه که در این لحظات احساس می کنم را بنویسم. چهار سال پیش برای پیروز شدن و بردن همه رقابت ها به اینجا امدم و حتی اگر همه آنها را نبردی باید همیشه برای رسیدن به آن به عنوان یک بازیکن یوونتوس تلاش کنی. چهار سال همراه با حرفه ای ترین بازیکنان زندگی کردم به ویژه دوستان واقعی که در تمام خاطرات و پیروزی های مان با هم شریک هستیم و البته تلخی های شکست هایی. سال هایی در اینجا گذراندم که باعث شد من همانند یک انسان و یک پدر نیز رشد کنم و پخته شوم، این شهر شهری ست که ادین در آن بزرگ شد و تبدیل به نخستین هوادار این تیم شد، جایی که من و خانواده ام بهترین لحظات و خاطرات زندگی مان را در آن ساختیم.

 

فکر می کنم که نمی توان به اندازه کافی تشکر کرد اما به هر حال

 

ممنونم از خانواده انیلی

 

ممنونم از تمام هم تیمی های که در این مسیر و هدف همراه هم بودیم.

 

ممنونم از تمام کادر فنی و مربیان که همیشه برای پیشرفت من تلاش کردند و همواره کمک من بودند.

 

و ممنونم از هوادارانی که هر روز با حمایت های خودشان باعث میشودند که احساس خاص و ویژه ای داشته باشم.

 

و آنچه که اموختم این است که زمان کم و مشخصی برای عاشق شدن و عاشق ماندن وجود ندارد، و در پایان بسیار شفاف و ساده می توان گفت که پوشیدن این پیراهن همیشه جزیی از وجودم است و هرگز در این باره اشتباه نکردم.

 

در حال حاضر زمان کمی برای از دست دادن داریم و باید برای پیش رفتن و رسیدن به پیروزی پایان فصل تلاش کنیم. به هر حال میره نفس بکش زیرا انچه که امروز تو را غمگین می کند و برای تو بسیار ناراحت کننده به نظر میرسد، از فردا تبدیل به خاطرات درخشان و باشکوه خواهد شد که برای همیشه و در تمام عمر آنها را در قلب ات نزد خود خواهی داشت.


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
طناز احدی مقدم
طناز احدی مقدم«خبرنگار»
ارتباط با نگارنده: